2013. július 16., kedd

                                    megtörtént esemény

Sziasztok Kristóf vagyok most be fogok számolni egy velem megtörtént eseményről
Amire ha gondolok még mostis a hidegráz ki.
Én 13 éves vagyok (Sopronban) élek.
Ma van a költözésünk napja.ami ugye elégszar,mert ott születtem meg minden.
Ez olyan megrázó nap volt.hogy pfuh :(.Most ahogy írom ezt a blogot egy pár könnycsepp elesik.
Na kezdjük,ma költöztünk el Sopronból-->egy 30 km-re lévő kis faluba.
A háznak furcsa történetei vannak.Hátul a kertben öngyilkosság történt 80-90-évvel ezelött kb.Elég olcsó volt a ház meg a lakbér meg minden...Anyumék mondták a tulajnak hogy:hát egy ilyen olcsó házat halszthatalan hogy ne vegyünk meg.Ekkor a tulaj:
Most én az ő nevében:Hát nézzék valamit tudniuk kell a házról hát elég ilyesztő
bocsánat hogy csak most szólunk róla de itt közel a kertbe egy ember felakasztotta magát.
És furcsa paranormális esetek történek a házban.
-Anyumék erre:Hát egyszer mindenki meghal,hát igaz elég durva de mi nem hiszünk az ilyenekbe.
-Tulaj oké De szólok hogy 80-éve lakatlan a ház.
-Én magamban:80-éve lakatlan és kísértet járta ház.Hoppá itt csak egy gond van ÉN HISZEK AZ ILYENEKBEN.
Na de hát ugorjunk egy nagyot a költözésre.oda fele út a kocsi kereke 2xkijukadt.Mint ha valami azt mondaná hogy ne költözzünk oda.
De ez is ugorjuk át.
Estére Be is költöztünk.Anyumék elmentek még sopronba egyszer spárba.Én nem mehettem.
Ez nap áram talan volt a ház.
Anyuékat hivtam ezerrel mert már 00:02-van (este)20.-ra felvették már azt hittem vallami baleset van de az is volt.Anyuék elütöttek egy szarvast és korházba is voltak .
-Én erre:Uristen mi a baj?
-Anyu:Ezt inkább ne telefonon.
-Én:mikor jöttök?
-Anyu:Sajnos csak holnap tudunk.Ez életem legrosszab napja mondta Ő.
-Én:OKÉ siessetek haza mert kezdem magam rosszul érezni és hangokat hallok :(
-Anyu: :'(
-Telefon:Kapcsolat megszakadt......
Egyre furább dolgok történtek.Gyertya fény mellet kellet lennem.
WC-re mentem a házban az összes lángoló gyertya elaludt,a sok kutya ugatni kezdett.
Na hát nem is tudtam aludni,a hátamon felállt a ször.Nagyon hideg is volt
Semmi füttés
Óh de hideg van drr
Másnap anyuék jönnek haza SÍRVA
-Én mitörtént:Meghalt a mama (AZ ENYÉM)
miért?
Mert akit elgázoltak az nem szarvas volt hanem a MAMA.

 

1 megjegyzés: